Ingen Skola :D

Hur är det med er? jo med mig så går det bra, jag har ingen skola idag eller inte igår heller men gud vad skönt det har varit :D jag tror mimo kommer idag också, jag vet inte vilken tid hon kommer men hon har iallafall tenta idag, men man får väl hoppas på att hon kommer :D igår blev det shopping också, jag köpte en vit kofta från hm , ni kommer nog få se den någon dag när jag har på mig den. ¨Det är så mycket plugg jag har alltså ,
So,Matte- Prov  
No-Frågor  
Spanska-Glosor
Allt detta  till nästa vecka :P Och förresten så kunde jag inte skriva inlägg igår för det var ju bara plugg som var ivägen för mig . Men visst kunde jag ta en paus fast man var ju ute med maya och rola också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0