Måndag

Heejsan , har precis kommit från skolan ! man ville bara gå hem :P Jag har jätte tråkigt just nu så jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg :D Ska nog till min syster i norrköping i helgen och hon kommer helgen efter tror jag iallafall annars kommer jag då :D ni kan checka in hennes blogg också mimooo.blogg.se
Hon pluggar i högskolan där och har fått en ganska liten lägenhet . har inte sett den än men har bara sett bilder . 

                                                                                      Dagens Outfit

 


Kofta: Ginatricot
Linne:Hm
Jeans:Hm
Stövlar:Skopunkten


Kommentarer
Postat av: maya

min är cp går inte o lägga bilder

eller jo men de syns inte på bloggen

2008-09-15 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0