Precis kommit från skolan

Hejsan Kära Läsare, Hahaha varför känns det som om Måndagar alltid är så roliga? haha idag så var det faktist ganska kul i sista lektionen :P vi hade studietid och det var typ bara jag och rola i klassrummet. Jag och rola lånade en bok och alltså bibliotikariens frisyr på håret är typ punkrockigt, det passar absolut inte in i hans personlighet, och förresten så åkte min syster tillbaka till Norrköping idag och i höstlovet åker jag , nisrin ,rola och maya till henne tror jag iallafall. Jag har faktist prov den första Oktober på kristendomen jag trodde faktist det var denna vecka men hade visst fel Men ni får ha det så toppen bra :D Hejdåå


Kommentarer
Postat av: rola

vadå kanske åka? VI SKAAA ÅKA !!! //MAYA

2008-09-22 @ 18:40:22
URL: http://rolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0