Tisdag

Heej alla söta :D Jag  är skit hungrig fast det är ju inte så långt kvar , jag har precis sovit lite och vakna typ för 10 minuter sen. Jag kunde inte skriva ett inlägg efter skolan för att jag gick direkt till centrum med maya för att hon skulle köpa smink. Just nu så Tänker jag bara på mat :P eller kanske inte men det mesta :D det blir ingen dagens outfit idag för jag orkar inte fota ;) men imorn kommer det , Tror jag haha :P , Jag har köpt lite godis också , så ska jag käka efter maten . Men ni får ha det så bra :D vi ses kankse om några timmar Bye Bye!

Bild på aline

Kommentarer
Postat av: anonym

aaa asså aline är ju sötare än dejj

2008-09-27 @ 21:12:44
URL: http://elliotboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0