Fredag , PÅSKLOV!

ååh vad skönt med påsklov , tycker inte ni ? Vi har ju påsklov i en vecka och sen börjar vi på tisdag så en extra dag är väl bra :D , Förlåt för att jag inte har skrivit inlägg på några dagar:P Jag hade matteprov igår och jag inte visste att jag skulle ha och det gick inte heller så bra :/. Jag kommer ha två prov efter påsklovet så då är det hard work , och snart blir det plugg om någon halvtimme. Det har varit så skönt väder den här veckan , så varmt. Idag var det typ 16 grader varmt. Tänk er bara en sommardag då man solar och lyssnar på musik och äter jordgubbar hehe ;Pimorgon ska jag tror jag till deichmann som är en ny öppnad sko affär som har skit fina skor:D Men ha en bra kväll bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0