Onsdag

Tja ;D

idag hade vi no prov, ja det gick sådär alltså :/  det var frågor som jag inte hade tränat på , men skit samma :D Nästa vecka kommer ett nytt prov dyka upp , ett musikprov som handlar om rock. Jaja , Idag var det sista dagen i skolan den här veckan för det är nämligen valborg imorn och vi har ledigt torsdag o fredag, så två softdagar blir det :D jag har inte skrivit inlägg på ett tag och jag har köpt ett par pilot solglasögon , rätt flashiga kan man säga :D Mm, jag hade tänt kolla på en champions league som går nu på tv6 men det e hockey nu. Och manchester united har kommit till semifinal , de spelar 5 maj mot arsenal , Hoppas manchester vinner :P för en stund sen så var jag och rola ute och cyklade runt lite, köpte choklad o sen drog ja hem o duscha.  Ha det bra allihopa , Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0