ny design på g

Håller på och fixar ny design. jag har tröttnat på den gamla :P just nu är bloggen ful... igår började ramadan och jag e så dum för att jag skulle fasta igår men det bara kom något i mig som sa att jag skulle göra mat och äta , alltså jag tänkte knappt att det var ramadan! men idag fastar jag så det e ju bra, vet inte om jag kommer orka fasta varje dag till klockan typ halv nio, men jag får väl kämpa några dagar , tror dock inte att jag kommer fasta varje dag ändå, nu ska jag iväg till maya och rola och kolla vad dom gör,

puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

kile 7ara jag fixar din blogg inte du bara för de ska jag fixa en bild på din blogg där det står design by hiba horooohoroooo

2009-08-23 @ 16:26:54
Postat av: Anonym

men hörru fisen snygg designe

2009-08-23 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0