en härlig måndag!

idag var det en till solig dag och varm dag, Jag stekade som fan idag ju :D de var typ 25 grader varmt och imorgon har jag hört att de ska bli kallare :( . Jag trodde först att det var lika varmt i libanon som här i sverige men när jag kollade på libanesisk väder så va det över 33 grader varmt. Och det är precis två veckor kvar tills jag åket dit ! Det kommer bli skitkul :D , iallafall för cirka 2 timmar sedan så var jag ute här i området i SLB som jag också bor i :P ja var ute med maya o rola o syster och ferida kom också, vi spelade lite basket :P sen kom ja hem vid kl 9 för att äta tårta som mamma hade gjort och den var skitgod, en sommartårta med grädde och jordgubbar :P Jag har smörjat in mig i babyolja för att rola tidigare idag hade sagt att det hjälper mot torr hud, och jag läste också att man kan lägga på topparna i håret så att det blir lenare, de borde man testa nångång, HA EN BRA KVÄLL :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0