Fredag

Heeej snyggingar!:D

jah har precis kommit från skolan , det var rätt kul idag faktiskt, det är ju inte så många som säger att det är kul att vara i skolan. Vi var typ bara 6 st i klassen idag för att resten var på prao, jag, jennifer, sanna, nura, ebba och rola köpte typ två kilos godis som vi åt halva av haha , resten spelade vi poker med , så den som vann fick godis. Vi var på nått musem i stan och skrev lite om stenåldern ja skrev typ ett och ett halvt papper, Men nu så hade ja tänkt att ta en shower, eller ska jag duscha på kvällen? det får bli på kvällen :P Åh vad skönt det är påsklov vecka 15 , ja vet inte om jag ska till norrköping och träffa mimo eller om hon ska hit! Jag orkar inte äta något min mage e full med godis. Men ni får ha det trevligt idag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0