Måndag

heej !

det e måndag igen och ännu en tråkig dag , skola som vanligt och vi hade ju hemkunskap som sista lektion och när jag kom hem fick ja lov o duscha för att cp lana kastade flera dl mjöl på mitt hår och mig , självklart kasta ja på henne med men inte så mycket . jaa sen så duscha man och gick hem till rola , det var ju ändå tråkigt men iallafall . jag kollar på desperate housewives men jag har bara pausat lite för ja tänkte ja skulle skriva inlägg :P. snart så ska jag göra milkshake skit gott :D hehe det känns som om jag ska äta varje gång jag skriver inlägg , men ni får ha en bra dag :D bye

Kommentarer
Postat av: LK IS THA SHIIET

vänta bara när vi har HK

2009-04-21 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0