Härlig sol :D

Hej allesammans :D

jag har för en stund sen solat och jag kan säga att jag har blivit riktigt brun, jag har fixat lite på bloggen ändrat texterna och fixat lite me headern, jag får hjälpen av en hemsida som heter designadinblogg.se det är mycket bra hjälp man får alltså. Idag tänkte jag gå iväg till stan och köpa en present till aline men fick reda på att det var stängt idag av min syster vet inte om de e sant, och aline så söt hon fick nya inlines igår av hennes mamma som hon åker med , haha det var jag som lärde henne åka :) Igår blev det också en filmkväll med maya o rola o nisse , vi köpte godis chips och vaniljglass o blanda me daim :D det blir faktiskt gott när man blandar vaniljglass med daim, Ja o filmen vi kollade på var bridewars. Efter filmen kollade vi lite i youtube och vi sökte på bellydance så fanns det typ som man kunde göra så vi alla fyra gjorde :P Men ha en bra fortättning på dagen o mimo varför skriver du inte i din blogg? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0