Celebrate good times!

heey bitches :)! idag är det söndag som betyder tråkig dag :/ MEEEEN vet ni vad jag vet? att jag förhoppningsvis ska till LIBANON i sommar, blir det en libanon 2010? :) Yeeeey, men!!! då missar jag slutet av veckan i skolan, jag kommer inte se niornas cabare, jag kommer inte kunna vara servitris på deras bal och ja missar spexdagen o allt :( O plus, så kommer jag inte kunna ha på mig min röda fina klänning från hm på skolavslutningen :O, ääääh, dör jag? nej!

aja här kommer några bilder från när vi fira sannas och rolas födelsedagar, ingen av dom fyllde år den dan, men rolas va nära o sanna var ett par veckor före det!

denna fota jag! tårtorna ser förbaskat äckliga ut(men dom va supergoda:D) men tyckte att den va cool, ballongerna o allt!





PEACE N LOOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0